X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kalendarz Dyrektora Szkoły 2017/2018
-25%
+ do schowka
49.00 zł
36.75 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.25 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 224
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Płomienna korona

Płomienna korona
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2017


Wanda

Wanda. Opowieść o sile życia i śmierci
Anna Kamińska
Kraków 2017


Najlepsze lata naszego życia

Najlepsze lata naszego życia
Marek Hłasko
 
Warszawa 2017


Nowa jadłonomia

Nowa Jadłonomia
Marta Dymek
 
Warszawa 2017


Wzgórze psów

Wzgórze psów
Jakub Żulczyk
 
Warszawa 2017


Sekretne życie drzew

Sekretne życie drzew
Peter Wohlleben
 
Kraków 2017


Prus. Śledztwo biograficzne

Prus. Śledztwo biograficzne
Monika Piątkowska
Kraków 2017

Złowrogi cień Marszałka

Złowrogi cień Marszałka
Rafał A.Ziemkiewicz
Warszawa 2017

Pokaz

25.67 zł

Rabat: 4.53 zł
Cena katalogowa: 30.20 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług. Liceum o profilu usługowo-gospodarczym

Chwałek Jacek
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2003
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 208
Format: 230x230
Oprawa: miękka
ISBN: 8302084174

Opis:

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu. Treści nauczania są zawarte w kilku częściach: • Komunikacja w obsłudze klienta • Cechy sprzedawcy • Potrzeby klienta • Obsługa klienta • Prawa klienta i podzielonych na rozdziały. Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu: moduł wprowadzający – „Czego nauczymy się z tego rozdziału”, moduł merytoryczny – teoria oraz „Przykłady i przypadki”, moduł podsumowujący – „Do zapamiętania”, moduł ćwiczeniowy – „Trochę praktyki”. Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks. Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów: – prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej, – techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce, – zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe), – prawa klientów – konsumentów (reklamacje klientów), – działalność organizacji konsumenckich, – benchmarking – technika poprawy jakości usług, – analiza procesu świadczonych usług.

Klienci, którzy kupili Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług. … wybrali również:

Kurczab Marcin. Kurczab Elżbieta, Świda Elżbieta - Matematyka 2 Zbiór zadań Zakres podstawowy. Liceum, technikum
-12%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kurczab Marcin. Kurczab Elżbieta, Świda Elżbieta
Wydawca: Pazdro
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
26.99 zł
23.75 zł
Dodaj do koszyka
Bukała Barbara - Biologia Genetyka biologia stosowana
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bukała Barbara
Wydawca: OMEGA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 8
Stron: 256
35.00 zł
24.50 zł
Dodaj do koszyka
Pazdro Krzysztof M., Rola-Noworyta Anna - Zbiór zadań z chemii do liceów i techników zakres rozszerzony
-12%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pazdro Krzysztof M., Rola-Noworyta Anna
Wydawca: Pazdro
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 448
32.00 zł
28.16 zł
Dodaj do koszyka
Bęza Stanisław - Nowe repetytorium z gramatyki języka niemieckiego
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bęza Stanisław
Wydawca: Wydawnictwo Szkolne PWN
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 448
51.04 zł
41.85 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Podręczniki
Aktualnie oglądasz produkt Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług. Liceum o profilu usługowo-gospodarczym - Chwałek Jacek
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki dla szkół średnich » Podręczniki dla liceów i techników
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10