X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter

Pokaz

24.39 zł

Rabat: 5.61 zł
Cena katalogowa: 30.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nauczanie języka polskiego jako obcego w grupach heterogenicznych

red. Ewa Lipińska , red. Anna Seretny
red: red. Ewa Lipińska , red. Anna Seretny
Wydawca: Księgarnia Akademicka
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania:
Stron: 372
Format:
Oprawa: miękka
ISBN: 9788381380539

Opis:

Pomysł napisania poradnika wynika z długoletniego doświadczenia zawodowego redaktorek, które doskonale orientują się zarówno w samym procesie glottodydaktycznym, jak i znają braki literatury glottodydaktycznej. Autorzy poszczególnych części monografii, czynni dydaktycy, dzielą się wiedzą i doświadczeniami, podsuwają pomysły metod, technik i form pracy, wskazują dodatkową literaturę pomagającą lepiej zgłębić omawiane zagadnienia. (…) ze względu na zawartość merytoryczną, walory kompozycyjne i redakcyjne, a także znaczenie w praktyce glottodydaktycznej uważam tę monografię za jedno z bardziej wartościowych opracowań glottodydaktycznych, które w ostatnim czasie pojawiły się na polskim rynku wydawniczym. Co więcej, powinno stać się niezbędnym elementem biblioteczki pomocy glottodydaktycznych dla osób przygotowujących się do zawodu i początkujących lektorów. Nauczyciele z doświadczeniem także znajdą tutaj interesujące i pożyteczne treści. Z monografią winni się zapoznać również potencjalni autorzy pomocy dydaktycznych. Z recenzji dr hab. Małgorzaty Gębki-Wolak Za główną, chociaż nie jedyną zaletę tej pracy należy uznać opis wnikliwych badań i rozpoznawania adresatów ukierunkowanego procesu nauczania języka obcego. Jest to analiza wielopłaszczyznowa – zarówno antropologiczna, kulturowa, biologiczna, środowiskowa, jak i psychologiczna czy religioznawcza. (…) Autorzy po wielokroć wskazują na istotę dwubiegunowości w praktyce glottodydaktycznej. Po pierwsze, na mentalne, kulturowe czy językowe podobieństwa uczących się i nauczających – po drugie, na inwentarze różnic, jakie zawsze zachodzą na pograniczu językowych światów i zbiorowych wyobrażeń. Dzięki temu możliwa jest nie tylko przemyślana strategia nauczania, lecz również świadomy proces uczenia się i poznawania. Z recenzji dra hab. Piotra Garncarka

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Aktualnie oglądasz produkt Nauczanie języka polskiego jako obcego w grupach heterogenicznych - red. Ewa Lipińska , red. Anna Seretny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax 81 537 65 10