Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Roszkowski Wojciech - Roztrzaskane lustro. Upadek cywilizacji zachodniej
-29%
+ do schowka
82.95 zł
59.31 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 23.64 zł
Cena katalogowa: 82.95 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Roszkowski Wojciech
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2019
Miejsce wydania: 1058
Stron: 560
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Twórca Niepodległej Józef Piłsudski

Twórca Niepodległej Józef Piłsudski 1867-1935
Marek Gałęzowski
Jerzy Kirszak
Warszawa 2018


Piątka u Semki

Piątka u Semki
Piotr Semka
Jan Hlebowicz
Poznań 2019


Angielski w tłumaczeniach dla prawników

Angielski
w tłumaczeniach
Dla prawników
Roman Gąszczyk (red.)
Łukasz Augustyniak (red.)
Andrzej Dąbrowski (red.)
Warszawa 2019


Sprawy sercowe

Sprawy sercowe
Thomas Morris
Kraków 2019


Zrobione!

Zrobione!
Jon Acuff
Warszawa 2018


Początki prawie wszystkiego

Początki (prawie) wszystkiego
Graham Lawton
Kraków 2018


Oscary

Oscary
Katarzyna Czajka-Kominiarczuk
Warszawa 2019

Po co człowiekowi czas

Po co człowiekowi czas
Alan Burdick
Łódź 2019

Pokaz

33.78 zł

Rabat: 16.12 zł
Cena katalogowa: 49.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Servant Leadership w praktyce Jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki

Blanchard Ken, Broadwell Renee
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
Stron: 376
Format: 145x220
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-8087-566-1

Opis:

Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników. W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn „Fortune” do rankingu „100 Najlepszych Pracodawców” uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej. Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację – zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami. Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa. Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu. "Jedyna droga do znakomitych relacji i wyników wiedzie przez servant leadership (przywództwo służebne). Chodzi o to, aby zawsze stawiać innych ludzi na pierwszym miejscu." John Maxwell "Najlepsi podwładni wiedzą, jak być swoimi własnymi przywódcami." Robert E. Kelley

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Aktualnie oglądasz produkt Servant Leadership w praktyce Jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki - Blanchard Ken, Broadwell Renee
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10